Recenzia: Dokonalá ilúzia – Pravda napokon všetko zmení!

-

Recenzia: Dokonalá ilúzia

Ikar pred časom vyšiel s knihou Dokonalá ilúzia. Už od marca sa na mňa usmievala z poličky, no nikdy nenastal ten správny čas na jej prečítanie. Nebola som si úplne istá, či ma zaujme, a tak som to donekonečna odkladala. Ak máte podobný problém, verím, že vám táto recenzia na knihu Dokonalá ilúzia pomôže.

winter renshaw
Zdroj: winterrenshaw.com

Dokonalá ilúzia

Anotácia Dokonalá ilúzia: Tridsiatnik Hudson Rutherford potreboval snúbenicu. Jeho bohatí rodičia mu chceli za nevestu vnútiť akúsi rozmaznanú dedičku hotelového impéria, čo ohrozovalo jeho pôžitkársky a záletný životný štýl. Jediná cesta bola presvedčiť rodičov, že je skutočne, vášnivo a nadosmrti zaľúbený… do Mari, svojej osobnej asistentky, tretej za jediný rok. Už len preňho pracovať bolo nad Marine sily. Každá baba sa za ním otočila a on bol arogantný, samopašný a namyslený. Veď ani jej meno nevedel poriadne vysloviť, tak ako chcel presvedčiť rodinu, že je beznádejne zaľúbený?! Mienila ho poslať kadeľahšie, no on ju odzbrojil svojím typickým úškrnom a veľkorysou finančnou odmenou. Nuž, na tri mesiace by azda svoju pýchu mohla potlačiť. Lenže nepovedala mu jednu drobnosť a práve tá mohla všetko parádne skomplikovať! Z anglického originálu The Perfect Illusion.

Autorka:  Winter Renshaw
Vydavateľstvo:  Ikar

Recenzia dokonalá ilúzia
Zdroj: martinus.sk

Názor: Recenzia – Dokonalá ilúzia

Winter Renshawová bola pre mňa doposiaľ neznáma autorka. Nikdy som o nej nepočula a keby mi niekto povie jej meno, ani neviem, že mám doma dve knihy práve od nej. A to je dosť smutné, pretože autorkino písanie ma uchvátilo hneď na začiatku. Prečítala som prvú stranu a vedela som, že si s jej štýlom budem veľmi rozumieť.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Shari Lapena a žena, kterou zabil Jeden z nás - Recenze

Samotná kniha bola tiež absolútne skvelá. Takzvaná typická romantická oddychovka. Hudson a Mari boli z dvoch rozličných svetov no aj napriek tomu ich osud zaviedol dokopy. Mari bola Hudsonova osobná asistentka, ku ktorej sa správal naozaj príšerne. Zrovna keď sa Mari konečne odhodlala dať výpoveď, Hudson si zmyslel, že má hrať jeho snúbenicu a nakoniec si ho musí aj naozaj zobrať. A ponúkol jej za to štedrú odmenu, ktorú by nikto neodmietol. Akokoľvek sa Mari snažila, aby sme aspoň chvíľu neznášali Hudsona, o to viac som ho zbožňovala. Pôvabný, úspešný a keď sa posnažil aj veľmi milý.

Čítanie knihy Dokonalá Ilúzia ma veľmi bavilo, dokonca by som si ju kľudne prečítala znova. Obsahovala aj veľa vtipných scén, na ktorých sa pekne pobavíte. Autorka nás naozaj vtiahla do deja už v prvých riadkoch a nepustila nás až do konca. Teda takmer. Ak budete mať pri čítaní chuť zavrieť túto knihu a už nikdy ju nechytiť do ruky, nie ste sami. No pokúste sa tento pocit ignorovať, aj napriek tomu akú nevyspytateľnú zápletku si pre nás autorka pripravila. Jednoznačne vám to stojí za dočítanie!

recenzia dokonalá ilúzia
Zdroj: readreviewrepeat00.blogspot.com

Hodnotenie: 9/10