Padlý Dedič: Recenzia – Royalovcom sa nevzoprie každý

-

Recenzia Padlý Dedič

Prvá a zároveň predposledná časť Royalovskej série s názvom Padlý Dedič vás jednoducho dostane. Hlavné role boli preobsadené a na hviezdne svetlo sa dostala nová Harley a Easton Royal. Pokiaľ vás zaujíma, či aj táto časť série bude rovnako dobrá ako Papierová princezná, čítajte ďalej!

padlý dedič

Padlý Dedič

Anotácia: Easton je bohatý, inteligentný a sebavedomý krásavec. Pravý Royal telom i dušou. Užíva si život a kašle na dôsledky, lebo si to môže dovoliť. Pri jednom zo svojich výstrelkov spozná Hartley Wrightovú, na prvý pohľad tuctové dievča, a jeho bezstarostný život sa obráti naruby. Hartley ho odmieta, čo Eastona príjemne dráždi. Rezervovaná Hartley ho priťahuje čoraz viac, ale ona po pozornosti snobského Royala netúži. Radí mu, aby dospel. Možno má pravdu.
Rivalita. Pravidlá. Sklamania. Prvýkrát v živote neprinesie Eastonovi royalovská koruna to, po čom túži. Konečne pochopí, že kto vysoko lieta, nízko padá.

Autorka: Erin Watt
Vydavateľstvo:
 Yoli

Padlý dedič

Názor

No dobre dievčatá. Na začiatok musíme všetky priznať, že do Eastona sme sa zamilovali už počas prvých troch kníh. Neboli síce venované jemu, no určite mal veľký podiel na príbehu aj samotný Easton Royal. Jeho povaha bola ukázaná už predtým a myslím, že nebudem hovoriť len za seba, ak poviem, že to bol hlavný dôvod, prečo sa do jeho príbehu dalo tak dobre vžiť.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Mia Hrdlíková a Michaela Fandlová: AARON – Kapitola 22

Eastonov príbeh bol úplne iný ako Reedov, takže pokiaľ čakáte znovu nenávisť medzi hlavnými hrdinami, nemusíte o knihe ani rozmýšľať. Harley je veľmi milé dievča s dobrým vychovaním. Aj napriek tomu, že navštevuje rovnakú školu ako Easton, nebýva v žiadnom honosnom sídle. Jej domovom je drobná “garzonka“ a na živobytie si zarába v reštaurácii ako čašníčka. A čo je to najlepšie? O vzťah s Eastonom nemá záujem, pretože si nepotrebuje pridávať zbytočné problémy.

Easton Royal
zdroj: beneaththecoversblog.com

Avšak Easton nosí meno Royal a už z predchádzajúcich kníh vieme, že Royalovci sa nikdy nevzdajú bez boja. A to presne platí aj v tomto prípade. Easton sa rozhodne, že pre začiatok bude kamarátstvo s Hartley dobrý nápad. Hartley zistí, aký Easton je a bezhlavo sa doňho zaľúbi. Teda, to bol aspoň pôvodný plán…

Koniec knihy vám vtisne slzy do tváre, nebudem klamať. Budete si prosiť pokračovanie, ktoré vyšlo len pár dní dozadu. Je to presne ten prípad, kedy máte pocit, že sa kniha konečne vyvíja správnym smerom a zrazu BUM. Príde Erin Watt s neuveriteľným koncom knihy Padlý Dedič a vy netušíte, čo si myslieť. Ale to nemení nič na fakte, že celá kniha rozhodne stojí za to. Je plná vtipných scén a najmä v nej môžeme krásne vidieť, ako sa z obyčajného priateľstva stane niečo oveľa silnejšie.

Hodnotenie: 9/10

Zdroj: Martinus