Bloodshot – Dočkali jsme se trháku?

-

Bloodshot – Počátek nového filmového univerza?

Už to bude víc jak měsíc, co česká kina krátce navštívil film Bloodshot. Bohužel, kvůli pandemii jsme si film v kinech moc neužili. Nyní je však online a vy si ho můžete konečně pustit. No a o čem film vlastně je? Americký voják Ray Garrison v podání Vina Diesela je na své dovolené unesen a zabit spolu se svojí manželkou. Potom je však oživen a jako hrdina Bloodshot se vydává hledat vraha své ženy. S tímto klasickým leč prostým originem bych se ještě spokojil, to bych ovšem nesměl vidět zbytek filmu, který se podle mého neblíží ani dobrému průměru, právě naopak.

Ještě než se však podíváme na děj, pojďme si něco říct o režisérovi, kterým je Dave Wilson. Pokud si teď říkáte, co jste to za filmové fanoušky, že nevíte o koho se jedná tak vás uklidním. Seznam filmů Davea Wilsona je totiž krátký. A to hodně! Je na něm totiž jen zmíněný Bloodshot. Což podle mě není úplně nejlepší nápad dávat na film, u kterého chcete vydělat nějaké peníze, posadit do režisérského křesla člověka, který ještě nikdy před tím nerežíroval ani neměl dost zkušeností. No a právě Bloodshot je učebnicový příklad toho jak to vypadá když film dostane někdo kdo nemá žadné zkušenosti.

BS Recenzia
Zdroj: Sony pictures

Co Valiant předvedl?

Příběh tohoto filmu zpočátku působil jako dobrý průměr na, který se v budoucnu třeba ještě někdy kouknete. Ovšem potom co přišlo pak jsem spíš rád, že už se na to nemusím dívat znovu. Nejen, že film se snaží o všechny základní a stokrát ohrané prvky, jako jsou nevtipné vtipy, průměrnou akci a průměrné efekty. On nám dává i nudný a absolutně nezajímavý příběh.  Nechci působit jako hater co by chtěl nějak dělat tomuto filmu naschváli. Jsem schopný uznat, že průměrný film ujde a dodat i nějaké pozitivum. U Bloodshota je ovšem dost náročné najít pozitivum, které by vás přimělo si film pustit.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  ANIME NOVINKY #25 - Box v Ríme, Eden s robotmi a ďalšie!
Bloodshot recenzia
Zdroj: Sony pictures

Oscarové herectví Vina Diesela?

Rád bych řekl, že film aspoň zachraňuje obsazení. To bych, ale lhal až bych tisknul. Ano máme zde mračícího se Vina Diesela, který se aspoň nějak trochu snaží. Bohužel, ale kvůli scénáři bych řekl, že  Diesel je vzhledem ke svému postavení ve filmu spíš vedlejší postava, která se víc projeví až deset minut před koncem. Ani ostatní postavy nejsou něco u čeho bych si zrovna vrňel. Guy Pearce jako záporák je ukecaný a hrozně zlí, protože má robotickou ruku a ovladač na všechno. Druhý záporák je znuděný, skoro stejně jako já ke konci filmu. A ani scény s „vtipnou“ postavou Wigense nejsou něco u čeho bych umíral smíchy.

Vidět, či nevidět? Toť otázka

Jak jsem již psal – v tomhle filmu opravdu nejde najít něco, co by vás donutilo se na nej podívat. Když prostě vezmete režiséra co nemá zkušenosti, herce co umí hrát jen mračení a ležení, tak nečekejte, že z toho budou lidi dostávat zástavy srdce nadšením. Doporučit bych to nemohl ani kdyby na mě mířil pistolí trapný hubeňour v kulichu.

4/10