Recenzia: Papierová Princezná – Royalovci vás dostanú!

-

Recenzia Papierová princezná

Dnes prichádzame s ďalšou recenziou a to práve na knižku Papierová princezná. Vydaná bola v roku 2018 a veľa z vás si môže povedať, že kniha už nie je aktuálna, ale opak je pravdou. Papierová princezná patrí medzi knihy, ktoré budete chcieť čítať stále!  Ak by ste mali záujem, predchádzajúcu recenziu nájdete TU.

Papierová princezná

Anotácia: S Ellou Harperovou sa život nemaznal. Sťahovala sa z miesta na miesto, zápasila s finančnými ťažkosťami, no verila, že jedného dňa sa z bahna dostane. Po matkinej smrti však ostala sama. Zarábala si pochybným spôsobom, nevhodným pre mladé dievča, vždy však s jediným cieľom: zmaturovať a dostať sa na vysokú školu. Zrazu jej cesty pretne Callum Royal, nechutne bohatý otec piatich synov a jej nový poručník. Sľúbi Elle štedrú odmenu za každý mesiac, ktorý v sídle Royalovcov do skončenia štúdia vydrží. Neplnoletá Ella vlastne nemá na výber, no je tu jeden veľký háčik. Callumovi synovia ju z duše nenávidia. Najmä ten najstarší, no nepochybne najočarujúcejší Reed Royal je rozhodnutý poslať vypočítavú zlatokopku tam, odkiaľ prišla. Bohatstvo, luxus, intrigy. Nič z toho Ella doteraz nezažila, no ak má vydržať v zlatej klietke, musí stanoviť vlastné pravidlá.

Autorka: Erin Watt
Vydavateľstvo: Yoli

Názor

Knižku Papierová princezná som pôvodne dostala ako darček k narodeninám a očakávalo sa odo mňa, že ju prečítam. Dovtedy som o nej nikdy nepočula a aj napriek nádhernej obálke sa mi do čítania vôbec nechcelo. Mám pocit, že takto začína väčšina mojich recenzií…

Samozrejme, do deja som sa ponorila takmer okamžite. Ella mi veľmi sadla ako hlavná hrdinka a súhlasila som so všetkými rozhodnutiami, ktoré spravila. Napriek tomu, že bola terčom šikany, nikdy sa nenechala ponížiť. Všetko brala s nadhľadom, za čo mala môj obdiv. Na scéne bol taktiež Reed Royal! V mojej hlave ako ten najsexy chlapec, akého si dokáže dievča predstaviť, drzý a tvrdohlavý… Vždy musel mať posledné slovo a na novú sestru Ellu sa nedokázal pozrieť bez odporu. Mal to byť romance príbeh a ja som nevidela možnosť, ako sa do seba títo dvaja zamilujú. O to viac ma papierová princezná lákala.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Capone Recenzia: Dočkali sme sa dôstojnej gangsterky?

Kniha bola plná intríg, lásky, pokušenia, napätia a tajomstiev… nebudete ju vedieť odložiť. Papierová princezná nie je úplne typická stredoškolská kniha, na aké sme zvyknutí, ale to posúďte sami.

Hodnotenie: 10/10