Recenze: Brooklyn 99! 7. série nejlepšího komediálního seriálu?

-

Brooklyn 99 – 7. série: Nejlepší policejní sbor v New Yorku.

Není komedie jako komedie. Vím, že to píšu dost často, ale teď zpětně při sledovaní starších dílů Přátel, mi dochází, že udělat dobrý komediální seriál je opravdu těžké. A jen pár seriálu obstojí ve zkoušce časem. Existuje spoustu velmi dobrých komediálních seriálů, které měly několik výborných řad (HIMYM, Dva a půl chlapa, Teorie velkého třesku), ale po čase jejich kvalita šla dost dolů. Nebo jsou skvělé komediální seriály, jenž mají dost specifický humor a nesednou každému (Parks and Recreation, New Girl). No a někde tady se nachází Brooklyn 99. Má specifický humor, ale je dost mainstreamový pro všechny diváky. A jelikož jsme v naší redakci velcí fanoušci okresku 99, tak jsme se rozhodli, že se s vámi podělíme o naše dojmy z poslední sedmé řady. No a pokud někteří z vás seriál neznají, tak je teď nejlepší příležitost se s ním seznámit. Protože Brooklyn 99 patří mezi nejlepší komediální seriály současnosti. Stojí za to i 7.série Brooklyn 99?

Recenze: Brooklyn 99
Zdroj: Fox Network

Brooklyn 99! Jak dopadla 7. série?

Pavel Hrubeš

Obrovská spokojenost. Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl. Tuhle partičku z Brooklynu nelze nemilovat. Je to dáno tím, že se v seriálu neustále něco děje a každá z postav dokáže i po sedmi letech něčím překvapit. Ty postavy jsou opravdu moc dobře napsané a skvěle zahrané. Zároveň zde funguje vnitřní dynamika samotného seriálu a i dějových zápletek. Miluji tu přepálenost, naprosto absurdní podzápletky a problémy, které postavy občas mají. Seriál našel tu správnou hranici, kdy je zábavné, ale nikdy ne trapné. Jsou zde velmi trefné pop kulturní odkazy, prvotřídní hlášky a v neposlední řadě dialogy, jenž posílají do kolen (hlavně od kapitána Holta). Všechny epizody jsou neskutečně hravé, plné nápadů a jsou v nich desítky momentů, na které budete i po několika měsících vzpomínat. Takže všem jen a jen doporučuji tento seriál. Čekání na novou řadu bude dlouhé. 8-8,5/10

Brooklyn 99 7. série
Zdroj: Fox Network

Kevin Horňáček

Brooklyn Nine-Nine som začal sledovať pôvodne na Netflixe a po ukončení 5. série som bol veľmi nešťastný z toho, že budem musieť prejsť na „ilegál“. V tej dobe som ešte nevedel, že som nešťastný úplne zbytočne. Odkedy prešiel seriál pod NBC, mám pocit, že nabral nový dych a tvorcovia si dovoľujú ešte viac, ako predtým. S tým, že 7. séria je určite jedna z najlepších (len škoda, že som nemohol dať binge-watch). Jednak si udržiava svoj uletený štandard, prichádza s novými nápadmi a krásne nás posúva v deji ďalej.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenze: Myši patří do nebe - Jak dopadl nový český animák?

A toto je najväčšou doménou celého seriálu. Konečne tu máme komediálny seriál, ktorý má krásne vyváženú chronologickosť deju na antalogickej štruktúre dielov. Nehovoriac o tom, že sa tvorcovia vôbec neboja meniť enviroment, pokojne aj niekoľko krát počas série, poprípade jedného dielu. Seriál je skrátka preplnený kreativitou a originálnymi nápadmi, a to aj napriek tomu, že píšeme už o 7. sérii! Teraz mi už iba ostáva dať si binge-watch 6. a 7. série pre ucelenejší zážitok a čakať na ďalšiu sériu. To si skrátim aspoň blooper videami na YouTube, ktoré vrelo odporúčam. 9/10 (bod som odobral sebecky, kvôli „iba“ 13. dielom)

P.S. (aj mini spoiler): To semi-adult baby na konci vážne prestrelili… ale aspoň sme nemuseli sledovať chabé pokusy o zakrytie Amynho bruška, ako v 3. sérii, ktorú to aj poznačilo.

Brooklyn 99 7. série
Zdroj: Fox Network

Viliam Šuška

Som veľkým milovníkom sitkomov. Popravde, nečakal som, že niekedy uvidím seriál, ktorý sa priblíže k ére tých najlepších sitkomov ako sú The Office, Parks and Recreation či Community. V prípade seriálu Brooklyn Nine-Nine však musím uznať, že toto je naozaj seriál, ktorý sa svojou kvalitou a originalitou vyrovnáva týmto legendám. Naposledy sme mohli vidieť siedmu sériu, ktorá nám opäť priniesla skvelé epizódy plné humoru, no rovnako aj plné emócií. Ako už Kevin spomína vyššie v jeho odseku, je škoda, že sme siedmu sériu nemohli „zhltnúť“ na jedno sústo. Avšak poďme na zhodnotenie siedmej série.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenze: Piargy - Slovenský film roka?

Páči sa mi neustály vývoj postáv, a to najmä u postavy Andyho Samberga, Jakea Peraltu. Hercom jednoducho nemám, čo vytknúť, podávajú úžasné výkony. Tvorcom taktiež nechýba originalita a nápady, vďaka čomu sa neustále vyvíjajú existujúce dejové linky a zároveň občas pribúdajú. Veľkým plusom, ktorý iste poteší nejedného fanúšika sú neustále referencie na Smrtonostnú pascu (Die Hard) a iné popkultúrne referencie. Aby som zhrnul siedmu sériu, v skratke tak len poviem nasledovné, „Cool Cool Cool Cool„. Určite každému odporúčam pozrieť si tento seriál, naozaj to stojí za to. Celkovo siedmu sériu hodnotím 8,5/10.

Díváte se na tenhle thlí sitcom? A jak se vám líbila 7. série Brooklyn 99?

Zdroje: IMDb

Zdroj titulního obrázku: Fox Network