Recenzia – Rivali: Nevraživosť ešte nikdy nebola taká vzrušujúca!

-

Recenzia – Rivali

Tohto-jesenná novinka sa dostala už aj do mojich rúk. Trvalo to trošku dlhšie kým som našla chuť dokopať sa k otvoreniu tejto knihy, pretože po poslednej knihe od Vi Keelandovej som ostala pomerne dosť sklamaná. AK vás náhodou trápi rovnaký problém ako mňa, nezúfajte, je pre vás pripravená recenzia knihy Rivali, ktorej strany som zavrela len pre pár minútami.

Rivali

Anotácia Rivali Spor medzi Westonom a mnou sa začal pri oltári. Nešlo o našu svadbu, táto sa konala desaťročia predtým, ako som sa narodila. Naši starí otcovia boli najlepší priatelia a obchodní partneri. Až do osudného dňa. Tesne pred sobášom dala môjmu starému otcovi jeho snúbenica košom, pretože milovala Westonovho starého otca. Tí dvaja už celé roky bojovali o srdce Grace Copelandovej, zhodou okolností ich tretej obchodnej partnerky. Napokon ju nezískal ani jeden a ich cesty sa rozišli. Obaja sa oženili s inými ženami a stali sa z nich najväčší obchodní rivali v dejinách.

Naši otcovia v rodinnej tradícii pokračovali. A potom aj my s Westonom. Doteraz sme sa navzájom vyhýbali. Lenže čo čert nechcel, Grace Copelandová zomrela a zanechala jeden z najluxusnejších hotelov na svete našim starým otcom, nech sa vyrovnajú. Začal sa boj o väčšinový podiel a my s Westonom sme sa mali podieľať na chode hotela. Netrvalo dlho a šli sme si po krku. Na Westonovi Lockwoodovi ma škrelo všetko. Bol vysoký, namyslený, prehnane múdry a až nespravodlivo atraktívny. Správali sme sa k sebe ako pes a mačka. Ale to by som ešte zniesla. Naše rodiny sa predsa nenávideli odjakživa. Bol tu však jeden menší problém. Zakaždým, keď sme sa s Westonom pohádali, ocitli sme sa v posteli.

Autorka: Vi Keeland
Vydavateľstvo:  Ikar

recenzia rivali
Zdroj: Autor článku
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenzia: Hrdina - Nerozhodnosť sa v láske nepripúšťa!

Názor: Recenzia – Rivali

Na začiatok by som začala zľahka a to práve obálkou knihy. Priemerná. Takmer by som až povedala, že sa mi ku knihe ani trochu nehodí, ale to naozaj môže byť len uhol pohľadu. Z princípu spĺňa všetko na čo sme už u Vi Keeland zvyknutí. Fešák, ktorý nás má motivovať k čítaniu. Mňa rozhodne nemotivoval.

Keď sa posunieme na ďalšiu časť knihy Rivali, bude to práva anotácia. Koniec koncov bola to presne ona kto ma dokopal k otvoreniu knihy. Príbeh so zápletkou ako z Rómea a Júlie dosadený do moderného prostredia New Yorku. Dve rodiny, ktoré sa nenávidia ale vlastnia sieť hotelov. Nevraživosť medzi nimi trvá už roky a ani Sophia a Weston nie sú výnimkou. Nenávidia sa už od malička a teraz majú dokonca súperiť o väčšinový podiel v jednom z najlepších hotelov. Rodiny oboch na nich spoliehajú a obaja musia spraviť maximum preto, aby svojej rodine ulahodili. Nie je to však ľahké, pretože medzi nimi existuje nevysvetliteľná chémia, vďaka ktorej skončia vedľa seba nahý viackrát ako by chceli. Rozhodnutie je ťažké – čo sa stane keď len jeden z nich môže vyhrať?

K deju

K samotnému deju. Bol rýchly? Áno. To ale nemusí nevyhnutne znamenať, že to je niečo zlé. Sophia a Weston mi ako postavy ihneď sadli. Už od prvej scény som mala Westona rada, nesprával sa ako typický zlý chlap, ktorých v knihách stretávame. A keďže autorka aj v knihe Rivali ponechala svoj typický štýl písania, dostali sme možnosť čítania z oboch pohľadov a tým pádom lepšie spoznať oboch hrdinov. Priznávam, Westona som mala trošku viac rada ako Sophie. On presne vedel čo chce a nerobil okolo toho žiadnu zbytočnú drámu. Zato Sophie bola chvíľami naozaj otravná a detinská. Obaja skrývali tajomstvá, s ktorými museli žiť a nebolo pre nich ľahké vyspovedať sa. A čo je najdôležitejšie, Sophie a Weston napriek všetkému boli stále rivali. Mohli by snáď využiť vzájomnú náklonnosť k získaniu potrebných informácii pre vyhranie väčšinového podielu?

Prečítať alebo nie? Pokiaľ máte radi autorku, Rivali sú jednoznačne kniha, ktorú na poličke chcete mať. Zaujímavá, pestrá, rýchla a zábavná. Prečítala som ju na jedno posedenie, nemala som ani chuť odbiehať si a robiť popri tom iné veci, len aby som nemusela čítať. Naozaj som sa pohltila do deja a nedovolila som si skončiť, aj keď hodiny ukazovali tri hodiny ráno. Takže moja odpoveď je jednoznačne, že táto kniha sa prečítať oplatí. Je to naša typická Keelandovka.

recenzia rivali
Zdroj: amazon.com

Hodnotenie: 8/10