Recenzia: Hra Sniper: Ghost Warrior Contracts 2! Užili sme si ju?

-

Herná séria Sniper: Ghost Warrior?

Ak hrávate hry, tak ste už museli niekedy dôjsť do styku s titulom Sniper: Ghost Warrior. Táto herná séria započala svoju púť v roku 2010, kedy prvá hra tejto série zožala veľmi pozitívne recenzie. Herné štúdio sa rozhodlo v roku 2019 práve kvôli vysokému potenciálu vytvoriť hru Sniper: Ghost Warrior Contracts, ktorá sa zameriava na získavanie bodov za každý kontrakt, ktorý vám otvorí nové možnosti v hre. Vďaka získaným peniazom si môžete kupovať nové ostrelovačky, vylepšenia zbraní a podobne. K nám do redakcie prišla hra Sniper: Ghost Warrior Contracts 2, pričom ide o veľmi zaujímavé pokračovanie! Ako sa nám hra páčila? Poďme sa na to pozrieť!

Hra Sniper: Ghost Warrior Contacts 2
Zdroj: Microsoft.com

Krásny vizuál

Ihneď ako vojdete do hry, tak vás privíta zaujímavo vytvorený tutorial, ktorý vás naučí všetky potrebné mechaniky, ktoré budete musieť využívať počas hrania celej hry. Osobne môžem povedať, že vizuál hry je nádherný a tým, že je hra zasadená na Strednom východe, tak scenérie boli výborné. Každý kontrakt, ktorý na seba zoberiete obsahuje absolútne inú mapu, pričom vždy musíte riešiť kontrakty podľa dôležitosti. Je v okolí rušička signálu, ktorú potrebujete využiť na zničenie cieľu? Musíte tým pádom prvej zrušiť rušičky, ktoré sú na druhom konci mapy. Práve to vytvára výbornú simuláciu toho, akú cestu si vyberiete.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Hra Hitman 3 dosiahla extrémne zisky! Koľko zarobila?

Aké sú mínusy?

Počas hrania hry som bohužiaľ zažil aj mínusy, ktoré mi znepríjemňovali hranie hry. Jeden z väčších mínusov je AI, ktoré je až príliš inteligentné. Nie je možné, aby po streľbe z diaľky jedného kilometra vedeli nepriatelia ihneď, kde sa pozerať a strieľať. Práve toto mi vytvorilo veľké problémy, ak som prvú strelu na cieľ netrafil. Druhý mínus sú animácie lezenia, ktoré sú podľa môjho názoru nedorobené, ale netvoria žiaden problém. Niekedy sa ale hra rozhodne, že vaša postava nebude môcť vyliezť stenu a môžete ísť od znovu skákať a dúfať, že animácia sa aktivuje.

Hra Sniper: Ghost Warrior Contacts 2
Zdroj: PCgamer.com

Ide o neskutočnú zábavu

Aj napriek problémom, ktoré boli vyššie spomenuté som si hru dokázal neskutočne užiť. Ide o jeden výborný simulátor, ktorý vás pustí samého do hry a nechá na vás všetko. Myslím si, že to bol výborný krok od vývojárov hry a taktiež by som sa im chcel poďakovať za výborný tutorial, ktorý kebyže nie je povinný, tak veľa hráčov má problém prejsť prvým kontraktom. Hra ma bavila po celú dĺžku hrania a som veľmi smutný, že nie je kontraktov v hre viac.

Verdikt: Hra Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 je veľmi kvalitný titul, ktorý ponúka veľké množstvo zábavy a vylepšení. Hra obsahuje určité nedostatky, ktoré vám môžu v daný moment znepríjemniť pocit z hry, ale nemenia celkový obraz, ktorý je veľmi dobrý. Práve kvôli tomuto si od nás hra odnáša hodnotenie 9/10.

Hodnotenie: 9/10

My by sme sa týmto štýlom chceli podakovať www.comgad.cz za distribúciu hry!

Zdroj: Autor článku