Recenzia: Cieľ – Na smelé plány jeden nestačí!

-

Recenzia: Cieľ

Recenzia na knižku Cieľ od autorky Elle Kennedy znamená určitý symbolický koniec. Koniec veľmi obľúbenej a populárnej série Off-campus. Recenziu na predošlé diely (Návrh, Omyl, Skóre) nájdete na mojom profile. Pokiaľ ste ich nečítali, odporúčam vám začať na začiatku, aby ste nedostali nejaký nechcený spoiler.

elle kennedy
Zdroj: ellekennedy.com

Cieľ

Anotácia: Vysokoškoláčka Sabrina má v plánoch jasno: doštuduje, zaboduje na práve a získa skvele platenú prácu v prestížnej advokátskej kancelárii. Krásny hokejista v jej predstavách nikdy nefiguroval. Johnovi Tuckerovi je preto ochotná venovať len jednu vášnivú noc, ale niekedy aj to stačí, aby sa človeku zmenil život.

Pre Tuckera je tímový duch alfou a omegou, na slávu si v porovnaní s ostatnými spoluhráčmi nepotrpí. Lenže ak sa má stať v dvadsiatich dvoch rokoch otcom, nehodlá zostať v úzadí. Zaumieni si, že sa o všetko postará a ako rodič zahviezdi. Nastávajúca matka jeho dieťaťa je nielen krásna a múdra, ale i nevyspytateľná. Nikoho nepúšťa do svojho srdca a tvrdohlavo odmieta pomoc. Ako ju má Tucker presvedčiť, že niektoré ciele sa dajú dosiahnuť len s asistenciou?

AutorkaElle Kennedy
VydavateľstvoYoli
Počet strán: 336

cieľ
Zdroj: martinus.sk

Recenzia Cieľ – Môj názor

Posledný diel série so sebou väčšiou prináša veľké očakávania. V tomto prípade boli pre mňa dvojnásobné, keďže Elle je jedna z mojich najobľúbenejších autoriek. Bola som veľmi zvedavá čo si pre nás pripravila a knižku som si kúpila ihneď ako vyšla. Pred rokom. Prečo píšem recenziu až teraz sa môžete pýtať… Je to z toho dôvodu, že som knihu dočítala až tento týždeň.

Nechcem a ani nemôžem povedať, že bola zlá. Napísaná bola dobre a časťami aj zaujímavo. Ale možno som si predstavovala niečo úplne iné. SPOILER Tehotenská tématika pre mňa vyzerala veľmi zaujímavo. Bolo to niečo nové, keďže takých knižiek veľa nie je. Možno preto ma prekvapil ten neskutočne dlhý začiatok príbehu, kým sme sa k nejakému tehotenstvu dostali. KONIEC.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Šéf: Recenzia - Hriešne pikantná romanca o dvoch neznámych!

Sabrina a Tucker spolu tvorili zaujímavú dvojicu. Na Deana s Allie sa nechytali ani náhodou a podľa mňa im chýbala iskra. Nehodili sa mi k sebe, aj keď boli doslova vytvorený na to, aby boli spolu. Sabrina bola priveľmi tvrdohlavá a povedala by som, že nudná. Tucker zasa presne vedel čo chce od života a aký má cieľ. Dokopy však nemali takmer nič spoločné.

Za prečítanie knižka určite stojí. Nemali by ste však mať až príliš vysoké očakávania, pretože sa s nimi nemusíte stretnúť. Verím, že s ďalšou sériou, ktorú pre nás Elle má opäť ukáže všetko čo v nej je.

recenzia cieľ
Zdroj: twitter.com

Páčila sa vám naša recenzia – Cieľ? Zaujala vás knižka?