Recenzia: After Sľub – Prvé dojmy, prvé pocity a prvé informácie o treťom pokračovaní!

-

Recenzia After Sľub – Film podľa celosvetového knižného fenoménu

Minulý rok nám bol predstavený prvý film z knižnej série After, ktorú na Wattpade napísala Anna Toddová. Jej knihy, vtedy ešte poviedky, mali neuveriteľný úspech a boli vydané ako skutočné knihy. Tie tiež zožali celosvetový úspech a vznikol nápad spraviť film na báze týchto kníh. O prvom filme After Bozk sme už písali a dnes na svetlo prichádza recenzia After Sľub.

Recenzia After sľub – Film

Už od prvého momentu, ako som vstúpila do kinosály, ma sprevádzali zimomriavky po celom tele. Posledné týždne boli všetky moje sociálne siete zaplavené fotkami, trailermi a úryvkami z filmu. Aj keď som sa im snažila vyhýbať, nepodarilo sa mi to. Preto som už vopred vedela o niektorých scénach. Ale to vôbec nezmenilo môj zážitok z filmu.

After Sľub recenzia
Zdroj: Bontonfilm SK/Open Road Films

Popravde, začiatok bol prirýchly. Rozumiem prečo, keďže po prvom After filme bola zvrhnutá vlna kritiky, že film nie je ani sčasti ako kniha – s čím súhlasím. Preto musel začiatok filmu ísť rýchlo, aby sme dobehli všetko zameškané. No pre ľudí, ktorí nikdy nečítali knihu, to muselo byť veľmi mätúce. Ale druhý film bol niečo úplne iné. Dej takmer perfektne nasledoval líniu, ktorú môžeme poznať z kníh.

A zvyšok filmu? Neuveriteľné. Oproti prvej časti prešiel film rovnako ako herci na úplne inú úroveň. Dodali filmu život, ktorý sme poznali z knihy. Vniesli život do skutočného Hardina, ktorý vypustí z úst všetko, čo mu napadne. A o sexuálnom napätí, ktoré sme cítili z plátna, ani nehovorím. Konečne sme dostali aspoň časť z toho, čo ponúkla kniha. Niet divu, že vstup je povolený až od 15 rokov…

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Young adult knihy - Tie, ktoré by ste si mali určite prečítať

Kinom sa striedavo ozýval smiechplač a ani ja som nebola výnimkou. Niektoré scény naozaj stáli za váš smiech, za čo majú tvorcovia naozaj veľké plus. A nielen oni, najmä herci (Tessa – Josephine Langford, Hardin –  Hero Fiennes Tiffin, Trevor –  Dylan Sprouse), ktorí dokázali všetky scény zahrať skutočne a uveriteľne. Dievčatá, malá rada odo mňa a ostatných dievčat z kina – nemaľujte sa. Je to zbytočné.

A pokiaľ ste knihu nikdy nedržali v ruke? Tento film si jednoducho zamilujete.

Kniha vs Film

Ako už býva zvykom, kniha je kniha. Stará dobrá papierová podoba, čierne písmenká, ktorým vaša fantázia dodáva život. Postavy, ktoré sú pre každého jedinečné, lebo si ich predstavujete sami. Pocity, ktoré vám sú bližšie vďaka podrobnému opisu. Tieto veci sú základom dobrej knihy a After sľub ich určite spĺňa. Preto neexistuje nič, čo by ma dokázalo presvedčiť, že kniha nie je lepšia ako film. Áno, je dlhá. Áno, celá séria má 5 častí. Ale pokiaľ chcete mať skutočný zážitok, mali by ste si prečítať aj knihu a aj vidieť film.

Hodnotenie 10/10

Tretie pokračovanie After!

Áno, vaše nadšenie môže začať v tomto momente. Rovnako ako knihy, aj filmy budú štyri! To znamená, že sa k nám do kina dostane After We Fell rovnako ako aj After Ever Happy. Autorka, Anna Todd, to práve oznámila videom na jej facebookovej stránke prostredníctvom hlavných postáv, Tessy a Hardina. Žiadne konkrétne informácie ešte neboli zverejnené, ale hneď, ako budú, budeme vás informovať.

Zdroj: CSFD.cz,  facebook.com
Zdroj titulného obrázka: Bontonfilm SK/Open Road Films