Recenzia: Znovu sa zamilovať – Osud má svoje plány!

-

Recenzia: Znovu sa zamilovať

Do kín prichádza už dnes novinka Znovu sa zamilovať, ktorú uvádza distribučná spoločnosť Itafilm. Hlavnú úlohu držia Pryianka Chopra Jonas, Sam Heughan a Céline Dion. Znova sa zamilovať je romantická komédia zasadená do aktuálneho prostredia, kedy sa všetko okolo nás deje prostredníctvom telefónov. Avšak otázne ostáva – oplatí sa pozrieť film alebo nie? Snáď vám pomôže táto recenzia: znovu sa zamilovať.

O čom je film Znova sa zamilovať?

Ako som už uviedla vyššie, základňou filmu je práve mobilný telefón. Príbeh začína Mirou (Pryianka Chopra Jonas), a jej priateľom, ktorý nešťastne zomiera. Po strate milovaného sa Mira snaží vrátiť do starých koľají, lenže smútok jej to nedovoľuje. Zato sa na scénu dostáva jej mladšia sestra, ktorá navráti Miru do skutočného života. Mira nevie ako prejsť fázou smútku, a ako na zavolanie dostane radu, ktorá jej otvorí oči. „Porozprávaj sa s ním,“ znie rada od známeho, ktorý tiež prišiel o manželku. Mira sa nevedela donútiť rozprávať s niekým, kto pri nej už nie je, ale namiesto toho zvolila inú stratégiu. Začala písať SMS správy na číslo jej zosnulého priateľa. Čo osud nechcel, jeho telefónne číslo už dostal niekto iný.

Znova sa zamilovať recenzia
Zdroj: Itafilm

Rob (Sam H.) smúti za bývalou snúbenicou, ktorá ho opustila tesne pred svadbou.  Láska preňho neexistuje a dáva to najavo aj pred Céline Dion, s ktorou má pripraviť rozhovor. A práve Rob začne dostávať zaujímavé správy z neznámeho čísla. Céline ho postrčí, aby našiel neznámu, ktorá mu píše správy – pretože osud vie, čo robí. Kolegovia Roba najskôr odhovárajú, pretože neveria, že na druhej strane sa skrýva Robova láska, práve naopak – nejaký stalker alebo úchyl.

Rob poslúchne svoju intuíciu a vďaka drobným indíciám prichádza na to, čo neznáma môže mať rada a kde by ju mohol stretnúť. Aj sa tak napokon stane a obaja si padnú okamžite do oka. Spoznávajú sa, budujú svoje puto, všetko pod rúškom tajomstva – Rob sa nepriznal, že on je príjemca správ, ktoré nemal nikto vidieť. Koniec filmu vám nechcem prezradiť, takže ak vás tento krátky obsah zaujal, zvážte si jeho pozretie.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Novinka Napoleon už teraz v kinách! Film sa teší skvelým ohlasom!

Môj názor

V jednoduchosti – film neurazí ani nenadchne. Na začiatku filmu nám ukázali vzťah Miri a jej priateľa v pár minútach. Podľa môjho názoru mohli túto scénu vynechať, pretože nám ako divákom nič nedala. Aj počas filmu by sme pochopili, že sa naozaj milovali. Celé obdobie „trúchlenia“ mi pripadalo krátke a neprirodzené, rovnako ako Mirin návrat do skutočného života. Chýbala tomu nejaká iskra, záujem… hocijaká emócia. Pri spoznaní postavy Roba to už bolo trošku plynulejšie (tiež tam bol scény, ktoré boli nadmieru zbytočné).

Znova sa zamilovať recenzia
Zdroj: Itafilm

Samotná zápletka s telefónom bola síce predvídateľná, ale zato do deju sadla. Lenže, boli sme v polovici filmu, hlavné postavy sa ešte nepoznali, iba sme sledovali prichádzajúce správy od Miri. Chcelo by to väčšiu interakciu medzi postavami. Ako sa už dalo čakať, Mira a Rob sa stretli a začali budovať svoj vzťah – veď je to samozrejme romantika! Celý ich vzťah trval chvíľu, dalo by sa to spočítať na jednej ruke. Keby sa namiesto tých nezmyselných scén na začiatku radšej venujú ich vzťahu, mohol trvať viac ako tri dni. Bolo by to uveriteľnejšie a ľudia v kine by nemuseli prevracať očami nad tým, ako sa postavy milujú po dvoch dňoch. Ale to by sme už chceli asi veľa.

Koniec nebol ničím prekvapivý, iba ukončil celú túto kapitolu. Milovníci romantiky a klišé si určite prídu na svoje. Ak sa rozhodnete film vidieť, pripravte sa na dávku naozaj zlého flirtovania, ale za to aj komédie, ktorá vás rozosmeje.

Hodnotenie: 6,5/10

Páčila sa vám naša recenzia na film Znovu sa zamilovať? Pre viac recenzií nás nezabudnite sledovať.

Zdroj titulného obrázka: Itafilm