Recenzia: Hra Alchemy Emporium! Ide o kvalitný titul?

-

Hra Alchemy Emporium?

V posledných rokoch sa najväčšieho marketingu dočkávajú AAA tituly od veľkých štúdii. Tým pádom je väčšina nezávislých hier potláčaná a nájsť skryté gemy je veľmi obtiažne. My sme tým pádom boli v redakcii veľmi radi, keď sa nám ozvali vývojári štúdia Curtel Games, ktorí sa nás opýtali, či by sme nemali záujem ich hru skúsiť a napísať o nej svoje dojmy. Kvôli zaujímavo vyzerajúcemu titulu sme túto ponuku s radosťou zobrali a môžeme povedať, že kvalita sa skrýva v chuti a nie v peniazoch! Aký máme teda názor na titul Alchemy Emporium, ktorý vychádza dnes na platforme Steam? Dokázala nás hra Alchemy Emporium zabaviť? Poďme sa na to pozrieť!

Hra Alchemy Emporium
Zdroj: curtelgames.com

Excelentne vymyslená jednoduchosť

Tým, že hra Alchemy Emporium je jednoduchá klikačka, tak môže odradiť mnoho z vás. Predsa len, v dnešnej dobe sú tieto hry väčšinou tvorené v 3D štýle a klasické rozhranie už nedokáže veľmi zaujať. Ale u hry Alchemy Emporium to bolo inak. Krásne vytvorený artstyle, výborne poskladaná hudba mi dovoľovala si užiť tvorenie elixírov a ich následné predávanie v ambientnej pohode. Je až priam vidieť, že sa snažili vývojári z Curtel Games vytvoriť pre hráča najlepší možný pocit, keďže vedeli, že dnešná generácia hráčov je vychovaná na FPS hrách, kde o akciu nie je núdza. Spojenie týchto prvkov vám taktiež pomáha sa sústrediť na samotnú hru, keďže niektoré zákutia hry môžu byť komplikované.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Hra Hitman 3 dosiahla extrémne zisky! Koľko zarobila?

Z experimentov sa treba učiť!

Práve tak by sa dal vyjadriť môj chod mysle počas hrania a učenia sa prísad každého elixíru. Tým, že v hre nemáte žiadnu pomocnú ruku, ktorá by vám povedala, ako vytvoriť elixíry tak vám ostáva iba jediné, učiť sa ich. Myslím si, že to je výborná interaktívna zložka a nemálo krát sa mi podarilo spackať viacero elixírov. Ale predsa len, Rím nebol vybudovaný za jeden deň. Počas hrania hry si budujete svoj týždenný kalendár, pričom vždy na konci týždňa musíte svoje elixíry predať a dúfať, že vaše obchodné preferencie, ktoré si môžete pri predávaní nastaviť dokážu daný elixír predať. Z tohto aspektu hry som bol veľmi rád, keďže bude hráčov nútiť sa učiť, ako interagovať s rôznymi kupcami, ktorí pochádzajú z inej sociálnej vrstvy.

Hra Alchemy Emporium
Zdroj: curtelgames.com

Otváranie nových surovín na kúpu

Ako progresujete v hre, tak vám ponúka nové možnosti a taktiež interakcie. Musíte si dávať pozor aké suroviny kupujete, udržiavať svoj majetok a taktiež si veľmi starostlivo vyberať svojich pomocníkov. Hra vám teda počas hrania bude dávať na výber veľký počet možností a je iba na vás, či bude predpovedať váš pád alebo výstup na výslnie. V hre sa taktiež nachádzajú referencie na mnohé literárne diela, ktoré sú už dnes vo verejnej doméne, jedna z týchto referencii je napríklad výber postavy Mr. Hydea.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Hra Days Gone príde na PC! Kedy môžeme hru očakávať?

Verdikt: Alchemy Emporium je výborne vymyslená klikačka, ktorá vás núti rozmýšľať nad každým krokom. Jediné mínusy, ktoré sme našli boli občasné bugy vo verzii, ktorá nám bola doručená ale vývojári berú ohlasy veľmi vážne a po našom prvom maily, kde sme im vysvetlili na aké problémy sme narazili tak ich ihneď opravili aktualizáciou hry cez Steam. Môžeme tým pádom povedať, že sme z tohto titulu nesmierne šťastný, čo chceme prejaviť aj na našej stupnici.

Hodnotenie: 8/10

Zdroj: Autor článku
Zdroj titulného obrázku: curtelgames.com