Warzone Season 4 Reloaded je tu a aj zmeny!
Konečne prichádza ďalšia sezóna populárneho battleroyalu Call of Duty Warzone. Tentokrát v poradí štvrtá sezóna, ktorá nesie názov Warzone Season 4 Reloaded a prináša zmeny, ktoré možno niektorých nepotešia. Vo veľkom sa totižto balancovali viaceré zbrane. Raven Software sa snažil údajne dosiahnuť, čo najlepšiu hrateľnosť pre každého. Aké zmeny teda nastali? Dostala nerf aj vaša obľúbená zbraň?
Nový cieľom štúdia, ktoré za hrou stojí je pravidelným spôsobom upravovať metu a balancovať ju tak, aby ľudia zbrane obmieňali. Chcú dosiahnuť to, aby v hrách dominovali aj iné zbrane, viaceré zbrane, nie stále tie isté. Raven preto robil niekoľko úprav, v rámci ktorých priniesol niekoľko nerfov, ale taktiež aj buffov. Tie vedú k tomu, že celkovo bude potrebné, aby ste vystrelili viackrát na to, aby ste niekoho zabili. Celkové zhrnutie nového updatu priniesol portál Charlie Intel vo svojom článku.
Nový cieľ štúdia a budúcnosť hry
Nová sezóna do hry zavítala už dnes 15. júla. Vyššie spomenuté úpravy zbraní sa týkajú naozaj všetkých, čiže tie z Modern Warfare a taktiež aj Black Ops Cold War. Tvorcovia opisujú zmeny tak, že sa rozhodli učiniť prvý veľký krok vo zvyšovaní času potrebného na zabitie nepriatelia vo Warzone. Zmeny nevznikli len tak náhodou z ničoho nič, všetky vraj boli individuálne prehodnotené.
Niektoré zmeny sa podľa nich môžu zdať až príliš drastické, no stále zostáva, že cieľom bolo jednoducho dosiahnuť v každej kategórii to, aby nebolo tak ľahké zabíjať nepriateľov. Nižšie vám prinášame zoznam všetkých úprav, ktoré dostali zbrane v novej sezóne Warzonu. Toto sú zmeny vo Warzone Season 4 Reloaded.
Assault Rifles (útočné pušky)
AK-47 (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.5
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1
AK-47 (MW)
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1.1
58 (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.58
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1
• Lower Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
• Maximum Damage Range zvýšený o 8%
• Recoil zvýšený
CR-56 AMAX (MW)
• Headshot Multiplier zvýšený z 1.5 na 1.55
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
Assault Rifle Bravo (MW)
• Headshot Multiplier znižený z 2.05 na 1.62
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1.1
FARA 83 (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 31 na 29
• Recoil zvýšený
FFAR 1 (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.5 na 1.4
• Maximum Damage znižený z 27 na 25
• Minimum Damage znižený z 25 na 23
• Maximum Damage Range znižený o 20%
• Neck Multiplier zvýšený z 1 na 1.2
Assault Rifle Golf (MW)
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1.1
Grau 5.56 (MW)
• Minimum Damage zvýšený z 22 na 24
Groza (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 28 na 27
• Maximum Damage Range zvýšený o 4.5%
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.5
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1.12
• Lower Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
• Recoil pattern smoothed
Krig 6 (BOCW)
• Minimum Damage zvýšený z 25 na 26
M13 (MW)
• Minimum Damage zvýšený z 19 na 20
Assault Rifle Charlie (MW)
• Maximum Damage znižený z 28 na 27
• Minimum Damage zvýšený z 22 na 23
Oden (MW)
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.3 na 1.2
BZ-83 (BOCW)
• Minimum Damage zvýšený z 22 na 24
• Základný Move Speed zmenšený o 3%
• Základný Move Speed počas mierenia zmenšený o 5%
• Upper Torso Multiplier zvýšený z 1.1 na 1.2
• Lower Torso Multiplier zvýšený z 1 na 1.1
RAM-7 (MW)
• Maximum Damage znižený z 28 na 26
XM4 (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 32 na 30
• Minimum Damage znižený z 28 na 27
• Rýchlosť zamierenia znižená čiastočne
• Recoil zvýšený čiastočne
LMG – Light Machine Guns (guľomety)
M60 (BOCW)
• Maximum Damage zvýšený z 36 na 37
• Headshot Multiplier zvýšený z 1.5 na 1.6
MG 34 (MW)
• Maximum Damage znižený z 31 na 29
• Minimum Damage znižený z 28 na 27
• Headshot Multiplier znižený z 1.5 na 1.4
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
MG 82 (BOCW)
• Rýchlosť zamierenia znižená čiastočne
Light Machine Gun Alpha (MW)
• Maximum Damage zvýšený z 31 na 32
• Maximum Damage Range znižený o 7%
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
SA87 (MW)
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1.1
Light Machine Gun Alpha (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 34 na 33
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
SMG – Sub Machine Guns (samopaly)
AK-74u (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 35 na 31
• Minimum Damage zvýšený z 25 na 26
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.6
• Upper Torso Multiplier zvýšený z 1 na 1.1
• Bullet Velocity zvýšený o 5%
Submachine Gun Alpha (MW)
• Minimum Damage zvýšený z 25 na 26
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.47
Bullfrog (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 32 na 31
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.5
• Left Upper Arm Multiplier zvýšený z .9 na 1
• Right Upper Arm Multiplier zvýšený z .9 na 1
• Left Upper Leg Multiplier zvýšený z .9 na 1
• Right Upper Leg Multiplier zvýšený z .9 na 1
KSP-45 (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.57
LC10 (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 30 na 27
• Minimum Damage znižený z 25 na 24
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.55
Mac-10 (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 24 na 23
• Minimum Damage znižený z 20 na 19
Milano 821 (BOCW)
• Recoil zvýšený čiastočne
• Maximum Damage range znižený o 12%
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.38
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.2 na 1.1
• Lower Torso Multiplier znižený z 1.1 na 1
Submachine Gun Alpha (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 33 na 31
• Minimum Damage znižený z 25 na 24
Nail Gun (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 50 na 46
• Headshot Multiplier znižený z 1.62 na 1.45
• Upper Torso Multiplier znižený z 1.28 na 1
Submachine Gun Echo (MW)
• Maximum Damage znižený z 35 na 34
• Minimum Damage zvýšený z 25 na 26
PPSh-41 (BOCW)
• Maximum Damage znižený z 28 na 26
ISO (MW)
• Minimum Damage zvýšený z 20 na 21
Submachine Gun Delta (MW)
• Minimum Damage zvýšený z 25 na 26
Fennec (MW)
• Maximum Damage znižený z 25 na 24
• Minimum Damage znižený z 20 na 19
Snipers/Tactical Rifles (sniperky a taktické pušky)
Swiss K31 (BOCW)
• updatnutá animácia zamierenia
• Po novom má rovnaké základné mieritko ako ZRG 20mm
Tactical Rifle Charlie (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.8 na 1.7
CARV.2 (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.7 na 1.6
M16 (BOCW)
• Headshot Multiplier znižený z 1.8 na 1.6
Raven sľubuje prísnu kontrolu balancovania
Štúdio uviedlo, že tu cesta určite nekončí. Balancovaním zbraní sa bude naďalej blízko zaoberať a riešiť všetky problémy. Očakávať môžeme neustálu zmenu mety. Raven uviedol, že je im jasné, že štatisticky tu bude vźdy nejaká zbraň, ktorá je najlepšia, patrí to skrátka ku kompetetívnym hrám. Avšak, zároveň stále veria, že hráči budú hľadať najlepší spôsob ako nájsť výhodu, a teda obmieňať zbrane. Budú neustále pracovať na tom, aby bola každá zbraň braná vôbec ako použiteľná.
Čo hovoríte na nové zmeny v Warzone Season 4 Reloaded vy? Podarilo sa štúdiu priniesť vybalancované zbrane alebo s updatom nesúhlasíte?
Zdroj: charlieintel.com
Zdroj titulného obrázka: Activision