Nová verze Sexu ve městě? To je The Bold Type!

-

The Bold Type

Světem spíše dívčích seriálů aktuálně hýbe právě The Bold Type naprosto nesmyslně přeloženo jako Troufalky. Jedná se o směs Ďábel nosí Pradu a Sexu ve městě okořeněnou o notnou dávku feminismu a aktuálních témat. Sympatické trio Sutton, Jane a Kate dokáže skvěle obsáhnout každou z nás alespoň zčásti.

The Bold Type
Zdroj: stellar.ie

Cílovkou je rozhodně pro mladší divačky než Sex ve městě a je i tak směřován. Aktuálně na Netflixu najdete tři řady a čtvrtá by měla dorazit začátkem října. Pro nadšené fanoušky jako já mám i informaci, že letos vychází řada pátá. Kdy bude na Netflixu zatím zůstává s otazníkem.

O čem to celé je?

The Bold Type je seriál o třech kolegyních z časopisu Scarlet, kolem něhož se i příběh točí. Jane je mladá nadějná single redaktorka, která by se ráda zaměřila i na těžší témata než je pleťová maska. Na témata, co hýbou světem a to nejen tím ženským. Sutton je již léta uvázaná ke stolu poblíž Lauren jako její asistentka. Odsud sní o kariéře na oddělení módy, kterou odmalička miluje. Kate je dcerou dvou psychiatrů a nejmladší, nejdravější tváří oddělení sociálních médií. Jacqueline Carlylová, šéfredaktorka rozhodně patří mezi nejzajímavější vedlejší postavy.

S těmito postavami budete prožívat jejich úspěchy i pády, jejich románky. Budete také narážet na různá témata vhodná nejen k diskuzi, ale i na reálné problémy dnešního světa.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Filmové tržby #47: Black Panther 2 dál vládne kinům

Hodnocení

Díky tomuto seriálu jsem otevřela jedno z osobních témat, o kterém byl můj minulý článek a to sice body count a jeho vliv na charakter člověka. Článek si můžete přečíst kliknutím zde. Mimo to otevírá témata jako self love, body positivity, rakovina prsu a její prevence, #MeToo a mnoho dalšího. Nepostrádá ani romantickou linku ani žádnou jinou. Občas je trochu naivní, ale to k mládí patří no ne?

Já jsem se zatím královsky bavila a mimo jiné se dozvěděla spoustu o zajímavých tématech. Nemusíte pak hodinu sedět u počítače a hledat, co přesně co obnáší, jen to povědomí o tom je dobrá věc. Dokonce i na ČSFD se seriál pyšní hodnocením 75% – na věc takto oddechovou, jednoduchou je to dobré skóre. Tohle je za mě rozhodně win win tohohle roku a s radostí dávám 10/10 v rámci žánru.

Zdroje: ČSFD.cz
Zdroj titulního obrázku: youngentertainmentmag.com