Reportáž: Návštěva Comic-Con Prague 2023! Jak akce dopadla?

-

Reportáž: Návštěva Comic-Con Prague 2023 očima fanouška

Letošní Comic-Con Prague proběhl minulý víkend (14.-16. dubna) a opět se jednalo o podařenou akci, kterou jsem si jako správný geek užil. Tento rok opět dorazilo spoustu skvělých umělců, výtvarníků, herců a fanoušků popkultury. Bohužel jeden z nejočekávanějších hostů to pár měsíců před festivalem musel zrušit kvůli pracovní vytíženosti. Je to velká škoda, jelikož Brian Cox je skvělý herec – Trója, X-Men 2 nebo seriál Boj o moc. Nicméně, místo něj dorazili jiní hosté, kteří se postarali o kvalitní zábavu. Když, se řekne Comic-Con, tak si lidé vybaví filmy, komiksy, videohry a nebo cosplay. Ale Comic-Con toho nabízí mnohem více. Deskové hry, panely, přednášky, Lego, merch a taky dobrou zábavu. A já se teď s Vámi v tomto článku podělím o své nejlepší zážitky z tohoto Conu. Toto byla má návštěva Comic-Con Prague 2023 jako reportáž!

PS: Z osobních důvodu jsem byl na Conu jen v pátek, a dost mě to mrzí, jelikož jsem promeškal setkání s Danny Gloverem, Richardem Dean Andersonem a Mattem Ryanem.

Jason Aaron a R.M. Guéra – autoři komiksové série Skalpy

Na toto setkání jsem se těšil ze všeho nejvíce. Miluji komiksovou série Skalpy a byl jsem opravdu nadšený, že jsem mohl potkat samotné autory, této velké komiksové pecky. Oba pánové jsou velmi laskaví lidé, a měly obrovskou radost z fanoušků, kteří si přišli nechat podepsat komiksy. Aaron si rád popovídal o svých komiksech a byl velmi milý a každému se rád podepsal, nebo se s ním nechal vyfotit. Totéž platí i pro Guéra, který je jako člověk velmi milý a hodný. S každým si povídal, a když byl čas, tak mu věnoval skicu do komiksu.

V 18:30 proběhla velká komiksová beseda se všemi zahraničními komiksovými tvůrci, na kterou krom Aarona a Guéra, dorazili takové osobnosti jako je Frank Cho, Brian Bolland, Rob Williams a Mahmud Asrar. Byla to super debata, kde se rozebíralo jak se dostali ke svému řemeslu, práce pro DC a Marvel, umělá inteligence, a co komiksové branži v dnešní době chybí. Setkání s komiksovými tvůrci považuji za jeden z nejlepších zážitků z letošního Conu!!!

Ian McDiarmid – Palpatine v akci.

Největší herecká hvězda na tomto Conu, byl Císař Palpatine z filmové ságy Star Wars v podání herce Iana McDiarmida. McDiarmid si užíval setkání s fanoušky a měl velmi dobrou náladu. Většina debaty se točila o tom, jak McDiarmid získal roli největší záporáka z celé  Galaxie, jak se mu pracovalo s herci, a jak náročné bylo natáčení před modrým pozadí. Herce byl po celou dobu rozhovoru velmi uvolněný a rád bavil posluchače hlasem Císaře. Moc příjemný panel!

Comic Con Prague 2023 reportáž
Zdroj: autor článku

Dan Fogler – Nejznámější mudla

Svou účast na Conu jsem zakončil panelem s hercem, který hrál ve Fantastických zvířatech a ve výborném seriálu The Offer. Tím hercem je Dan Fogler. Fogler přišel velmi pozitivně naladěný a už od prvních momentů si užíval rozhovor. Vyprávěl historky z natáčení, dělal si ze sebe srandu, říkal vtipy a byl hodně moc sympatický. Bylo na něm vidět, že tyhle setkání s fanoušky má hodně rád, a že ho to těší. Celý rozhovor byl zábavný a pozitivní, a jednalo se krásné zakončení pátečního Comic-Conu!

Comic Con Prague 2023 reportáž
Zdroj: autor článku

Velmi si vážíme pozvánky na Comic-Con Prague 2023 a děkujeme za spolupráci!