Recenzia: Animovaný Zaklínač: Vlčí sen dorazil na Netflix!

-

Recenzia: Zaklínač: Vlčí sen

Naša recenzia na anime film Zaklínač: Vlčí sen je tu! Hraná 2. séria Zaklínača v hlavnej úlohe s Henrym Cavillom dorazí na Netflix až 17. decembra tohto roka. Kto si však chce skrátiť čakanie na pokračovanie Geraltovho príbehu, streamovacia platforma tento týždeň vypustila prvú animovanú adaptáciu zo sveta kníh Andrzeja Sapkowskeho. Animovaná snímka Zaklínač: Vlčí sen vyzobrazuje príbeh Vesemira. Jedná sa o jedného z najstarších a najslávnejších zaklínačov ako aj mentora Geralta z Rivie.

Príbeh

Dej sa sústreďuje na Vesemira a jeho cestu od chudobného chlapca až po slávneho zaklínača. Svoju moc a schopnosti využíva spočiatku len pre svoje obohatenie až pokým kráľovstvo nezačnú ohrozovať nové druhy príšer. Aby zachránil ľudí na ktorých mu záleží, bude sa musieť postaviť démonom zo svojej minulosti a siahnuť na dno svojich síl.

Ďalej sa vo filme ukáže aj ambiciózna čarodejnica, Vesemirov mentor aj jeho láska od detstva. Film je plný dejových zvratov a na prekvapenie aj romantických scén, ktoré dokážu vyvolať poriadne emócie. K tomu všetkému sa veľká časť príbehu odohráva v Kaer Morhen, kde sa mladí chlapci menia na zaklínačov a spracovanie tohto miesta je urobené skvelo.

witcher
Zdroj: imdb.com
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Retro Recenze: Osvícení - Jeden z vrcholů hororového žánru!

Osobné dojmy

Pre fanúšikov sveta Zaklínača je tento animovaný a 80 minút dlhý film povinnosťou. Snímku zastrešovali skoro tí istí ľudia ako hraný seriál a treba povedať, že si dali záležať. Animácia je veľmi dobre spracovaná aj keď nie je v 3D štýle, čo mne osobne neprekáža. Príbeh je pútavý a prinesie nám pohľad na nové postavy, ktoré sa čoskoro ukážu aj v hranej adaptácií. Navzdory krátkej stopáži a animácií je chémia medzi postavami častokrát lepšia ako v hranom seriáli.

R-kový rating je pri bitkách s monštrami využitý naplno a animované súboje sú dosť kvalitné. Jedinú nevýhodu by som videl v pomalšom úvode, ale to sa dá zvládnuť. Celkovo by som tomuto počinu dal prívetivých 8/10 a dúfam že Netflix príde s viacej projektami z tohto sveta v animovanej podobe. Tento formát totiž svetu Zaklínača náramne svedčí a bola by škoda toho nevyužiť.

Pozriete si film? Ak ste ho videli ako sa vám páčil? Dajte vedieť do komentárov!

Zdroj: csfd.cz,
Zdroj ilustračného obrázka: redanianintelligence.com