Recenzia – Twisted Games: Nikdy nemôže byť jeho… ale aj tak si ju berie

-

Recenzia – Twisted Games

Druhá časť úspešnej Twisted série od autorky Anny Huang prichádza čoskoro už v slovenskom jazyku. A teda je to šanca práve pre tých, ktorí boli dostatočne trpezliví a neprečítali ju už v angličtine. Ja medzi trpezlivých nepatrím a preto vám prinášam recenziu na Twisted games už teraz v predstihu, aby ste vedeli či sa vám oplatí investovať do tejto tohtoročnej novinky.

ana huang
Zdroj: anahuang.com

Twisted Games

Anotácia Twisted Games: Stoický, zádumčivý a arogantný bodyguard Rhys Larsen má dve pravidlá: 1. chrániť svojich klientov za každú cenu, 2. citovo sa neviazať. Nikdy.

Ani raz nebol v pokušení porušiť tieto pravidlá… až kým neprišla Bridget von Ascheberg. Princezná, ktorá sa svojou tvrdohlavosťou vyrovná tej jeho a ukrýva v sebe oheň, ktorý jeho pravidlá mení na popol. Deň za dňom, kúsok po kúsku, prelamuje jeho obranu, až kým nenastane čas čeliť pravde, ktorú už nemôže poprieť. Prisahal, že ju bude chrániť, ale jediné, čo chce, je vziať si ju. Pretože je jeho. Jeho princezná.

Princezná Bridget je spútaná reťazami povinností a sníva o slobodnom živote. Keď však jej brat abdikuje, odrazu musí čeliť vyhliadke na manželstvo bez lásky a zasadnúť na trón, ktorý nikdy nechcela. A zatiaľ čo sa orientuje vo svojej novej úlohe, musí ukrývať túžbu po mužovi, ktorého nemôže mať. Ich láska by mohla zničiť kráľovstvo… a znamenať pohromu pre oboch.
Autorka: Ana Huang
Vydavateľstvo: Pandora

twisted games
Zdroj: martinus.sk

Názor: Recenzia – Twisted Games

Pri tejto knihe ani neviem kde začať. Recenziu na prvý diel nájdete na mojom profile. Prvú knihu som si prečítala len kvôli tomu, že som si chcela prečítať druhé pokračovanie. Veľmi veľa krát som sa stretla s tým, že čím viacej kníh série, tým viac ide kvalita dole vodou. Z môjho pohľadu sa prvý a druhý diel ani nedajú porovnať. Twisted Games nám ukazuje príbeh princeznej Bridget, ktorý už bol načrtnutý v Twisted Love. Bridget, ako skutočná princezná, dostala nového bodyguarda, Rhysa Larsena. Poviem vám hneď teraz, do toho chlapa som sa zamilovala na prvý pohľad. Ale nebudeme predbiehať. Bridget je milé, veselé a krásne dievča. Rhys je presný opak. Má svoje pravidlá, neustále sa iba mračí a niečo ako vtip mu nič nehovorí. Bridget a Rhys nevedia nájsť spoločnú reč. On povie doprava ona ide doľava. Ona povie čierna on biela… asi chápete.

“You and me against the world, princess.”
― Ana Huang, Twisted Games

Jej kamarátky, ktoré poznáme z prvej knihy sa v Twisted Games zobrazili naozaj iba okrajovo (mne tam vôbec nechýbali, stačilo, že tam bol Rhys). Je to dokaz, že k predaniu neuveriteľne dobrého príbehu niekedy naozaj stačia iba dve postavy. Tajomstvo, ktoré sprevádzalo túto knihu sa mi veľmi páčilo. Nebolo príliš uveriteľné, ale to predsa od týchto kníh nikto ani nečaká. Splnilo svoju rolu, odohralo veľmi podstatnú časť príbehu a oplatilo sa počkať na veľké finále. Táto kniha vás s najväčšou pravdepodobnosťou nerozplače, ale v napätí budete takmer celú druhú polovicu.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenze: Deadpool: Pacient Nula - Povedla se jeho další akce?
recenzia twisted games
Zdroj: bookreviewvirginialee.com

K deju

Ako som načrtla, dej sa začal už v predchádzajúcej knihe. Preto ak stále rozmýšľate, že začnete touto (ako som rozmýšľala ja) nerobte to. Autorka aj na začiatku knihy varuje, že je potrebné prečítať si najskôr prvú časť. Sama som nad tým váhala ale nakoniec som počkala a prečítala najskôr jednotku. Teda, dej začína výmenou bodyguardov princeznej. Booth, jej starý bodyguard odchádza a nahrádza ho nekompromisný, avšak nádherný, Rhys. Kniha je rozdelená na dve časti. V prvej sa dopĺňajú a opisujú udalosti už z prvej knihy (ideme do väčších detailov, rozvetvujú sa vzťahy medzi Bridget a Rhysom, spoznávame tieto postavy) a v druhej časti už prichádza skutočný dejový zvrat. Ten poznáme už aj z anotácie knihy, aj z prvej časti (ak ju máte už za sebou) a preto nepredstavuje spoiler.

“I came back knowing this was what I signed up for. To see you every day and not be able to touch you. Kiss you. Claim you.”

“I came back despite knowing the torture I’d have to go through because I can’t stay away from you. Even when you’re not there, you’re everywhere. In my head, in my lungs, in my f*cking soul.”
― Ana Huang, Twisted Games

Bridget sa vracia do Eldory, jej domoviny, pretože jej brat sa vzdal nároku na trón. Bridget je postavená pred situáciu, o ktorú sa nikdy neprosila. Stane sa z nej kráľovná. Čo je horšie, do korunovácie sa musí zosobášiť. Ako tento zvrat ovplyvní začínajúci vzťah medzi Bridget a Rhysom? Pretože práve Rhys ako jej bodyguard bude musieť sledovať princeznú randiť s inými mužmi. Kniha plná vášne, zimomriavok, žiarlivosti, zakázanej lásky si vás jednoznačne získa. Príbeh sa čítal sám. Hneď ako som prečítala poslednú stránku, chcela som sa vrátiť na začiatok a dopriať si tento zážitok ešte raz. Lusknutím prsta sa zaradila medzi moje obľúbené knihy. Jednoduchá, oddychová a zaujímavá. Hneď ako budete mať možnosť, choďte si pre ňu.

Hodnotenie: 10/10

recenzia twisted games
Zdroj: mousaiedits.tumblr.com