Recenzia – Teen Wolf: The Movie je obrovské sklamanie fanúšikov!

-

Recenzia – Teen Wolf: The Movie predstavuje obrovské sklamanie fanúšikov

Dlho-očakávané filmové spracovanie úspešného seriálu Teen Wolf: the Movie konečne prišlo medzi fanúšikov. Nestretlo sa však s dobrým hodnotením. Teen Wolf ako seriál bol veľmi úspešný a populárny medzi svojimi fanúšikmi. Predstavuje celkovo 6 sezón, počas ktorých riešime veľké množstvo nadprirodzených problémov. Avšak, ako je na tom práve filmové spracovanie? Na zodpovedanie všetkých otázok je táto recenzia na Teen Wolf: The Movie!

teen wolf the movie
Zdroj: paramountpressexpress.com

Veľký smútok

Ako prvé by som chcela podotknúť moje vlastné veľké očakávania, ktoré som mala odkedy som sa dozvedela o filme. Teen Wolf bol pre mňa seriál, ktorý ma naučil zbožňovať seriály. Je to taký môj základ, od ktorého som porovnávala všetko ostatné. Pri jeho epizódach som ani nedýchala, brala som ich jedným dychom. Dá sa povedať, že som žila všetkými príbehmi, ktoré tieto série predávali divákom. Takže ako hovorím, moje očakávania boli položené veľmi vysoko. Prešlo už veľa času odkedy seriál vznikol a tak som verila, že aj tá kvalita sa posunula ešte vyššie. Na môj vlastný smútok, recenzia Teen Wolf: The Movie predstavuje obrovské sklamanie.

teen wolf the movie
Zdroj: dvd-fever.co.uk

Miniséria by mala väčší potenciál

Môžete sa teraz pýtať čo vlastne bolo zle? Prirovnala by som to k všetkým knižným nadšencom. Keď im sfilmujú obľúbenú knihu, odchádzajú z kina so slovami „Kniha bola aj tak lepšia.“ A presne to platí aj tu. Seriál bol lepší. Samotná myšlienka filmu sa mi páčila, aj keď aj tú mohli vyšperkovať oveľa uveriteľnejšie (nechcem však podávať žiadne spoilery). Nehovorím, že tomu nejaká myšlienka chýbala, iba to, že mali priestor vytvoriť ju na úplne inej úrovni. Avšak, ani takmer dve a pol hodiny nebolo dostatočne veľa času, aby zo seba film vydal plný potenciál. Celé to bolo urýchlené, niektoré veci zostali nevysvetlené, všetko bolo zbrklé a v konečnom dôsledku to všetko vyzeralo až trápne. Keby tvorcovania zvolia minisériu, vypálilo by to celé možno úplne inak. Stále som si opakovala – Naozaj je toto ten istý seriál? Aj od samotných hercov som čakala trochu viac, predsa len už to je nejaký ten čas. Žiadne budovanie a zlepšenie charakterov sa nekonalo.  Všetci zostali rovnakí ako v šiestej sérii. Najviac ma to mrzelo pri Lýdii, ktorá pre mňa bola najlepším charakterom v seriály. Vo filme bola navyše a nepotrebná. Stratila svoj potenciál.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Top 5 teen fantasy seriálov na Netflixe, ktoré sa oplatí vidieť!
teen wolf the movie
Zdroj: thedailybeast.com

Recenzia – Teen Wolf: The Movie konečné hodnotenie

Čo sa týka celkového hodnotenia na IMDB, predstavuje iba 5.7/10. Všetci sme sklamaní. Dúfali sme v niečo viac. Ale tento film mi pripadal ako nepodarený vtip. Predpokladám, že koniec mal byť emotívny – to sa však nekonalo. Nebol ani priestor na vytvorenie si nejakého puta s postavami, aj napriek tomu, že sme postavy už dávno poznali. Takže za mňa Teen Woolf: The Movie predstavoval obrovské sklamanie. Druhýkrát by som si ho určite nepozrela. A aj vy, ak si ho nepozriete, verte mi, o nič neprídete. Nechajte si dobré spomienky na seriál a neničte si ich týmto dodatkom.

Hodnotenie: 1/10

Zdroj: IMDB.com