365 DAYS: Recenzia – Ďalší film ako 50 odtieňov sivej?

-

365 Days recenzia

Nový Film od Netflixu s názvom 365 days je erotická dráma, ktorú veľa ľudí prirovnáva k slávnemu filmu ’50 odtieňov sivej‘. Film bol natočený podľa knižného spracovania od autorky Lipińska Blanka. Herci nie sú žiadni profesionáli z Hollywoodu, no to nemusí ovplyvniť ich herecké výkony. Pokiaľ máte chuť na trochu erotiky a drámy, 365 days môže byť niečo presne pre vás.

Dĺžka: 1 hodina 54 minút
Kde ho nájdeme: Netflix
Audio: české titulky a anglicko-poľský dabing

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  365 dní pokračovanie? - Laura prežila? Boli sex scény skutočné?

O čom 365 Days je?

Príbeh hovorí o hotelovej manažérke Laure (Anna Maria Sieklucka) a gangsterovi Massimovi (Michele Morrone). Massimo prvýkrát zahliadol Lauru v okamihu, kedy jeho otca zastrelili a odvtedy bol rozhodnutý nájsť ju. 5 rokov po smrti jeho otca Massimo Lauru nachádza na letisku na Sicílii a neverí svojim očiam. Následne Lauru unesie do svojho sídla a povie jej, že má 365 dní, aby sa do neho zamilovala. Pokiaľ sa tak nestane, po roku môže voľne odísť.

365 dní recenzia
Zdroj: Next Film

Laura je ponorená do gangsterkého sveta, v ktorom dostane všetko, po čom túži. Okrem slobody. Massimo jej dal jasne najavo, že bez jej súhlasu sa jej nedotkne – sexuálne – no tvrdohlavá Laura veľmi rada hrá hry. Laurina provokácia zájde až k hraniciam, kedy bude Massimo nútený zasiahnuť a ublížiť jednému zo svojich kamarátov. A tam začína všetká erotická romanca. Pokiaľ vás film nezaujal po týchto riadkoch, ani to nemusíte skúšať.

Môj názor

V posledných dňoch na mňa tento film vyskakoval veľmi veľakrát na Netflixe alebo rôznych iných sociálnych sieťach. Všade bol porovnávaný s 50 odtieňmi sivej, a tak mi to nedalo a musela som si 365 days pozrieť. Pred pustením filmu som vedela len dve veci. Únos a erotika. Všetko splnené.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenze: Pavučina - Podařená kombinace thrilleru a hororu?

Obaja, Massimo aj Laura, boli nádherní a sršala z nich určitá charizma. Ja osobne som medzi nimi necítila veľkú chémiu, no ani mi tam nechýbala. V porovnaní s 50 odtieňmi mal tento film určite viac erotiky, o dosť viac. Za dve hodiny sme mali takmer všetko ako v troch častiach 50 odtieňov. Okrem konca samozrejme, ktorý som absolútne nečakala. Ale k tomu sa bez spoileru neviem vyjadriť…

365 dní
Zdroj: Next Film

Takým obohatením, aspoň pre mňa, bol zmiešaný dabing, anglicko-poľsko-talianský. Laura bola z Poľska, Massimo z Talianska a medzi sebou sa rozprávali anglicky. Predstavte si Taliana hovoriť anglicky slovo “babygirl“. Takže keď sa v konečnom dôsledku zamyslíme, či sa vôbec oplatí pozerať 365 days, moja odpoveď je áno.

Hodnotenie: 9/10

Zdroj: IMDB

Páčila sa vám moja 365 days recenzia? Máte radi filmy tohto typu?