Recenze: Jak prodávat drogy přes internet (rychle)?

-

Jak prodávat drogy přes internet (rychle)

Jak prodávat drogy přes internet není otázka, kterou by řešilo mnoho sedmnáctiletých teenagerů. Outsideři Moritz (Maximilian Mundt) a Lenny jsou v tomto poněkud vyjímkou. Poté, co se Lisa (Lena Klenke), Moritzova přítelkyně vrací z USA a rozchází se s ním vrtá mu hlavou důvod. Sama Lisa tvrdí, že je to tím, že už není taková jaká odjela, může za to extáze, kterou začala užívat nebo jí tak změnily Státy? Tento milostný rozkol se stane důvodem, proč se z Moritze stane dealer MDMA tabletek. Nečeká však, že se jeho drobný nápad zvrtne v něco celosvětového a stane se idolem celé své generace.

Hodnocení

Ze začátku poměrně nudný seriál a depresivní prostředí se postupem času promění celkem v zábavu plnou nenáročného humoru. Minutáž kolem 25-36 minut je naprosto ideální a závěr každého dílu vás naláká na ten další. V druhé polovině první série děj nabírá tempo a tak není překvapením, jak snadno sklouznete do té druhé. Hlavní hrdina trochu podivín,  žádný pan Dokonalý – lehko se do něj kdokoliv vcítí. Režisér (Lars Montag, Arne Feldhusen) perfektně rozumí věkové skupině, o níž seriál točí o to lépe působí celkový dojem.

Ukázaný je i kontrast klasického dealování x dealování online. Seriál je natočen, jakoby se celý děj doopravdy stal, což popravdě nevím, ale mám na mysli zkrátka pasáže, kdy herci mluví o ději, jako by se doopravdy stal. (Nikomu o tom neříkejte, teda dokud vás neosloví Netflix, že o vás chce natočit seriál. 😀) Přestože jde o seriál, který přítel vybral, protože už nevíme stejně jako mnozí z vás, na co koukat, musím hodnotit 6,5/10!

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenze: The Eddy - Jazzový seriál od tvůrce La La Landu!
Zdroj: fandimefilmu.cz

Případné tipy co určitě vidět na Netflixu mi můžete psát do komentářů, děkuji!