Reportáž: Návštěva Comic-Con Prague 2024! Byl Con větší a lepší, než minule?

-

Už jako kluk jsem byl fascinovaný Comic Cony, jejich pop kulturním významem a jistou velkolepostí. A proto mám velkou radost, že se Comic Con dostal do Prahy, a já tam mohu jako fanoušek být. Letošní Con proběhl 5-7. dubna v O2 Universu, a opět se jednalo o velkolepou akci, která zahřála mé fanouškovské srdíčko na maximum. Nebudu tento úvod zbytečně prodlužovat a podělím se s Vámi o své zážitky. Toto byla má návštěva Comic-Con Prague 2024 jako reportáž!

Komiksový tvůrci

Miluji komiksy. Jedna z největších radostí na Comic Conu je vidět a osobně potkat komiksové tvůrce. Na minulých ročních jsem potkal Jamese O’Barra a Jasona Aarona. Letos do Prahy na Con dorazil Mike Carrey, který vytvořil komiksové série Lucifer a Mezi řádky nebo Domeček krve a bolesti, a dlouhá léta psal příběhy s Johnem Constantinem. Carrey je velmi sympatický a srdečný člověk a měl radost z fanoušků. Další velká komiksová hvězda Conu byl Stjepan Šejić, výborný umělec a scénárista. Šejić má nádhernou kresbu a hrdinky v jeho podání jsou ultimatně sexy. Osobně jsem si od něho nechal podepsat Aquaman: Na dně a jeho mistrovské dílo Harleen. Minulý rok mi Jason Aaron podepsal Thor: Zabiják bohů, a teď jsem k jeho podpisu přidal i podpis Esada Ribiće, který udělal fantastickou kresbu. Sledovat Ribiće při práci byl zážitek.

Zdroj: autor článku

T-1000 v Praze

Robert Patrick byl největší hereckou hvězdou na pražském Comic Conu. Osobně jsem potkal Patricka před vstupem do O2 Universa a měl hodně dobrou náladu. Samotný panel s ním byl velmi zábavný a energický. Patrick mluvil samozřejmě o Terminátoru 2, o práci s Arnoldem Schwarzeneggerem. Zmínil se o práci na seriálech – Akta X, Reacher a dokonce předvedl taneček z Peacemakera! Herec se pak nebal mluvit o své vášni k motorkám, zlomené noze, nebo o problémech s drogami a alkoholem. Robert Patrick byl na panelu skvělý!

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Comic-Con Prague: Svět sci-fi, fantasy a hororu se blíží!
Zdroj: autor článku

Michael Ironside a velmi lidský rozhovor

Michael Ironside je herec, které ho všichni známe z vedlejších rolí. Hrál v desítkách filmů a seriálů. Většina z nás si ho budeme pamatovat z tvorby Davida Cronenberga a Paula Verhoevena – Total Recall a Hvězdná pěchota. Ironside o obou režisérech mluví s úctou a pokorou, a vděčí jim za svou slávu a možnost hrát ve velkých projektech. Herec se rozpovídal o své rodině, o tom jak dostal své jméno, a následně se rozhovor k vážnějšímu tématu, a tím byly operace a rakovina. Jednalo se o hodně silný moment v rozhovoru. Následně pak došlo na nějaké historky z natáčení, kde Ironside popisoval, že byl svědkem erekce kosatky při natáčení Zachraňte Willyho. Panel s Ironsidem byl hodně zajímavý a upřímný.

PS: Ironside zkoušel vyslovovat česky sprosté nadávky a byl překvapený jak zní.

Zdroj: autor článku

Polobůh Kevin „Herkules“ Sorbo

Velká hvězda z devadesátek. Pamatuji si dětská odpoledne, kdy jsem trávil čas před televizí a čekal na až se objeví známá znělka objeví se silák Kevin Sorbo jako Herkules. Herkules byl seriál, který jsem v dětství dost žral a pak jsem si na něj hrál. Sorbo si nástup na panel hodně užil a bylo na něm vidět, že příjemně naladěný a má dobrou náladu. Herec vyprávěl o své rodině, o natáčení Herkulese a Andromedy. Sorbo výborně bavil publikum a vytahoval zajímavé historky – setkání se Samem Raimim – režisér Evil Dead, trilogie Spider-Man, o natáčení na Novém Zélandu, kde Peter Jackson točil Pána prstenů nebo o setkání s mladým Ryanem Goslingem.

Zdroj: autor článku

Velmi si vážíme pozvánky na Comic-Con Prague 2024 a děkujeme za spolupráci!

Tohle byla má reportáž z letošního Comic-Con Prague 2024. Snad se Vám tento článek líbil a příští rok se tam potkáme!