Recenze: Superman: Brainiac od Geoffa Johnse!

-

Superman: Brainiac od Geoffa Johnsa a Garry Franka

V dnešní recenzi jsem se rozhodl podívat na komiks patřící mezi ty, kde se hlavní postavu snaží autor ukázat trochu z jiného pohledu. Řeč nebude o ničem jiném, než o komiksu Superman Brainiac. Za scénářem stojí jeden z nejznámějších autorů DC Geoff Johns! Za sebou už má komiksy jako Aquaman, Green Lantern, Justice League nebo známý event Blackest Night. Autor napsal opravdu hodně dobrých věcí, o kterých se mluví doteď. Je ale Superman: Brainiac od Geoffa Johnse taky dobrý?

Superman: Brainiac
zdroj: press.sk

Brainiac se blíží!

Kandor bylo hlavní město Kryptonu, které zmizelo před tím, než Krypton vybuchl. Důvodem jeho zmizení byl Brainiac, vesmírná bytost sbírající planety. Za dobu svojí existence získal hodně planet a nyní se chystá na Zem. Náš příběh začíná Brainiacovým špehem, který dělá na Zemi průzkum. Narazí na Supermana, kterého po krátkém souboji knock-outuje. Během zkoumání těla se objeví Supergirl, pozná o co jde a všechno Clarkovi vysvětlí.

Muž z oceli se rozhodne zaútočit na Brainiaca dřív než dorazí k Zemi. S Brainiacem se ještě neutkal a z toho co slyšel proti němu nebude stát žádný začátečník. Z toho důvodu se rozhodne navštívit svoje rodiče pro případ, že by se nevrátil. Tady je zobrazeno přesně to, co se mi na komiksu líbí. Část, kdy se Clark preventivně loučí s rodiči je hrozne srdcervoucí. Když jeho otec vzpomíná na Clarkovo dětství je vidět emoce, které mezi nimi jsou.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Recenze: Aquaman: Pád do hlubin od Dana Abnetta!
Superman: Brainiac od Geoffa Johnse
Zdroj: DC Comics

Autor nám jistým způsobem nažene strach, protože Superman není bez slunečního záření odolný jako obvykle, což vás k postavě přibližuje. Zbytek příběhu je doprovázen souboji a následným závěrem, který, i když je trochu urychlený, působí hrozně lidsky a ukazuje nám Supermana pohledem, ze kterého jsem ho chtěl vidět. Kresba Garryho Franka za mě není nic špatného. Jde o dobrý mainstream, který příběh nijak nekazí. Líbí se mi zpodobnění Brainiaca, který působí tajemně.

Co dodat víc? Jedná se o dobrý příběh, který pracuje se Supermanem, tak jak by to mělo být. Postavy fungují a dají se pochopit. Pokud tedy chcete dílo, který vám ukáže Supermanovu lidskou stránku, tak vám tenhle komiks určitě doporučuju. I v případě, že hlavního hrdinu nemáte v oblibě, Superman: Brainiac od Geoffa Johnse stojí za to!

8.5/10

Četli jste Superman: Brainiac od Geoffa Johnse, nebo se na něho teprve chystáte?