Recenze: Spider-Man/Deadpool 1: Parťácká romance

-

Spider-man/Deadpool 1: Parťácká romance!

Napadlo vás někdy jak by to vypadalo kdyby se nejukecanější žoldák na světě potkal s přátelským sousedem? Jestli ano, tak to více naleznete v komiksu Spider-Man/Deadpool 1: Parťácká romance. Za komiksem stojí Joe Kelly, který má vcelku velké zkušenosti se psaním Deadpoola v jeho sólových řadách. Samotná série má být taková vztahová buddy komedie, která nemá moc souvislý příběh. O čem to ale vlastně celý je?

Zdroj: Marvel comics
Zdroj: wallpaperaccess.com

Romance v akci

S příběhem se to má takhle. Deadpool je Avenger, za ženu má vládkyni podsvětí a zoufale touží po tom stát se kamarádem Spider-Mana. Spider-Man je ředitel Parker Industries a být kamarádem Deadpoola je zrovna to poslední po čem touží. Celý příběh by se dal popsat jako Deadpoolovo vtipné přesvědčování Spideyho o tom, že už není tak nezodpovědný jako dřív. Musím říct, že i přesto, že se jedná o komedii tak některé pasáže působí hrozně silně a působivě a jen mě utvrdilo v tom jak je Deadpool postava, která umí být i na vážnější notě.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ:  Marvel's Blade: Lovec upírů kromě vlastního filmu dostane i hru!

Co mě, ale tady moc nechytlo byl humor, který tady není nijak extra k smíchu. Neříkám, že to není dobrý, ale zkrátka se nenašla scéna, kde bych se chytal za břicho. Konzistentí děj tady úplně nečekejte, objeví se tady sice záporák, ale není vůbec pro komiks důležitý. Co mi tady taky trochu kazilo čtení byly ukecané a naprosto zbytečné dialogy, které chápu, že jsou kvůli tomu, protože Deadpool je ukecanej, ale po 10 stranách už to byla nuda. Kresba je klasický mainstream.

deadpool spider-man
Zdroj: cbr.com

Jestli vám Spider-Man/Deadpool 1: Parťácká romance doporučit záleží na tom, jak jste na tom s humorem, protože není horšího když čtete komedie, která není vtipná. Tenhle humor asi sedne všem, ale ne pro všechny to bude úplně k smíchu.

7,5/10

Četli jste Spider-Man/Deadpool 1: Parťácká romance? Nebo se na tu tuhle šílenou dvojku teprve chystáte?